Ahad, 1 Februari 2009

aktifkan dirimu!


hari yang panas lg terik...huhu...bunyi cm sastera je ayat aku ni...haha...lame xblaja bm....poyo r....pe aku buat kt tgh2 panas ni???mushkil ea...ni la nk habak kt korg ni...citer de cmni...trsebut la kisah,sorg putri trun dri kayangan,tp bru first time trun....first  time 2 cm nk jatuh la....hak2.de ke pteri dr kyngan nk trun pun bleh nk trjatuh?haha....2 la citer akuh....first time wt abseling ni....shoot tem aku terjtuh 2 xde la. xsmpat nk cndid...haha....bukn trjatuh kt tanah tw...tp cm kaki aku x dpt nk tndg dinding la....kirnye aku straight je cm brdiri kt atas angin.hhaah.first time la katekan.tp lps 2 aku dh bleh la tndg dinding 2 smpai la kt bawah....haha...bgge giler rase...^.^
  
to be continue..hehe........

0 111 dah komen, awk bila lagi? :

Catat Ulasan

komen dari akaun google plus korang SH boleh baca tapi orang lain xboleh baca. ada problem dgn google+ comment, so tak boleh nak aktifkan,

Sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab anda sendiri. SakinHani tidak akan bertanggunjawab terhadap komen yang ditinggalkan.

SakinHani juga berhak untuk mengedit atau memadam mana-mana komen yang dikemukakan kepada blog ini seperti:
>Komen yang disifatkan sebagai spam
>Komen tidak senonoh
>Komen mengandungi bahasa atau ayat yang boleh menyinggung sensitiviti kaum atau agama yang lain
>Komen yang menyerang seseorang individu atau organisasi
>Komen yang berbaur perkauman