Isnin, 31 Disember 2012

Kotaraya EP 1




Angin malam sepoi2 bahasa…. Bunyi deruan kompang bertalu-talu, ada event lagi la kt dewan weekend ni agaknya… bunyi deruan enjin kereta dan moto masih kedengaran. Jam menunjukkan 10.53 malam. Tak tahu apa yang aku buat dari tadi. Merenung skrin maya, tak tahu apa yang dicari…. Owh, itu dia bunyi geseran roda lrt pon masih kedengaran. Awal lagi ni….tu lrt pon xtdo lagi… maknanya kl pon belum tido lagi la….. skrin maya di seret lagi kebawah. Tak tahu apa yg dicari, terlihat sepotong ayat dari status member….

Sometimes, some ridiculously stupid things happen. Don't give a damn for what's happening. Just keep going and break a leg.

Kadang-kadang, beberapa perkara yang sungguh bodoh berlaku. Jangan memberi sialan untuk apa yang berlaku. Hanya menyimpan berterusan dan patah kaki – pak cik google

HAHA…

Tak reti la sgt nk translate mcm pak cik google tp nk try gak. Agaknya maksudnya “walau perkara yang paling tidak menyenangkan dan tidak menggembirakan berlaku, jangan mengeluh dan menyalahkan sesiapa, lupakan dan teruskan hidup.”

Betul3. Hidup ni perlu diteruskan walau apa pon yang terjadi. Ye la mana boleh bunuh diri! BERDOSA taw!
Seret lagi skrin maya ke bawah ntah yang ke berapa kalinya. Glup! Sedapnya chicken chop! Sape la yang pi post makanan memalam ni? * padahal baru  je melantak mihun sup warung kat bawah malam tadi. Bunyi kuali berlaga dgn sudip mak cik warung tu pon masih kedengaran lagi. Hurm… kl belom tdo lagi, beselah tu…. 

0 111 dah komen, awk bila lagi? :

Catat Ulasan

komen dari akaun google plus korang SH boleh baca tapi orang lain xboleh baca. ada problem dgn google+ comment, so tak boleh nak aktifkan,

Sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab anda sendiri. SakinHani tidak akan bertanggunjawab terhadap komen yang ditinggalkan.

SakinHani juga berhak untuk mengedit atau memadam mana-mana komen yang dikemukakan kepada blog ini seperti:
>Komen yang disifatkan sebagai spam
>Komen tidak senonoh
>Komen mengandungi bahasa atau ayat yang boleh menyinggung sensitiviti kaum atau agama yang lain
>Komen yang menyerang seseorang individu atau organisasi
>Komen yang berbaur perkauman