Isnin, 8 September 2014

helpdesk Heylo untuk bisnes



ilustrasi helpdesk dari google.com
Pernah tak anda pergi ke sebuah shopping mall seperti Jusco atau MidValley, melihat kaunter perkhidmatan pelanggan atau kaunter maklumat disetiap shopping mall berkenaan? Semestinya ada kan!

Sebab apa mereka meletakkan atau mewujudkan kaunter sedemikian? 

Supaya pelanggan mereka dapat berhubung terus dengan pihak pengurusan shopping mall dengan mudah!

Seperti kita sedia maklum, pejabat pengurusan shopping mall selalunya terpencil, lokasinya bukan terletak berdekatan dengan pintu masuk mall atau di kawasan tengah-tengah mall. Jadi, kaunter seperti inilah yang akan menjadi orang tengah antara pelanggan dan pihak pengurusan.

Tetapi, bagaimana pula dengan bisnes atas talian?

Helpdesk Heylo untuk bisnes

Perisian Heylo menawarkan khidmat kaunter perkhidmatan pelanggan atau 'helpdesk' seperti kaunter maklumat yang terdapat di shopping mall tadi. Ianya mudah, cepat dengan harga berpatutan. Juga boleh didapati secara percuma! 
helpdesk Heylo untuk bisnes
SH pun dah mencubanya untuk bisnes keluarga SH, RnZ HomestayCuba say hello melalui email di rnzhomestay@myheylo.com atau say hello di http://rnzhomestay.myheylo.com/

helpdesk. klik untuk besarkan
Ada dapat respon tak? Sekarang dah faham macam mana ia berfungsi?

Setup Heylo dengan cara paling mudah

  1. Tak perlu install sebab ianya adalah perisian berdasarkan web. 
  2. Cuma perlu daftar, dapat akaun, setup, dah boleh pakai! 
  3. 5 minit je dah siap! 
  4. Akaun boleh di akses dimana-mana dan pada bila2 masa sahaja. 
  5. Even boleh cek akaun di peranti mudah alih! 
  6. Semuanya percuma! 

Tak rugi mencuba. tak rugi langsung! SH tak keluarkan satu sen pun untuk daftar dan setup helpdesk ni!



Heylo ini memudahkan anda

  1. Bantu merekodkan request email daripada pelanggan secara sistematik
  2. Bantu anda memastikan request email daripada setiap pelanggan di balas kembali
  3. Menyediakan 'contact form' seperti illustrasi diatas
dan yang paling penting Heylo membuatkan pelanggan anda berasa yang bisnes anda adalah teratur dan sistematik kerana setiap email yang dihantar oleh pelanggan disambut oleh sistem helpdesk dan follow up. 

Pelanggan tidak akan merasa terabai. Thats the point!


0 111 dah komen, awk bila lagi? :

Catat Ulasan

komen dari akaun google plus korang SH boleh baca tapi orang lain xboleh baca. ada problem dgn google+ comment, so tak boleh nak aktifkan,

Sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab anda sendiri. SakinHani tidak akan bertanggunjawab terhadap komen yang ditinggalkan.

SakinHani juga berhak untuk mengedit atau memadam mana-mana komen yang dikemukakan kepada blog ini seperti:
>Komen yang disifatkan sebagai spam
>Komen tidak senonoh
>Komen mengandungi bahasa atau ayat yang boleh menyinggung sensitiviti kaum atau agama yang lain
>Komen yang menyerang seseorang individu atau organisasi
>Komen yang berbaur perkauman