Ahad, 7 September 2014

Musim jemputan kawen




Musim jemputan kahwin

Lepas raya ni seriusly byk sangat jemputan kahwin. Hampir setiap minggu ada jemputan. Dan ada tu satu hari, 30hb tu sampi 4 jemputan dan semuanya jauh-jauh2. last week la tuh... dan yang paling bestnya 3 klasmate kawen pada hari yang sama! duh... cano ni jang?! mana satu nak p nih? musim klasmate kawen. aku ni cane? no komen.  Eh, macam senang je kawen ni, tapi aku tak kawen-kawen jugak. Mungkin kene study ilmu rumah tangga dari buku atau member yang ada pengalaman, mungkin dorang ni ada strategi kawen awal? sape tahu?

Nampak tak dalam kalendar ni, 30hb jemputan di mersing, ayer keroh dan muar! Nah, pergi la sampai lebam kaki tekan pedal minyak! hehe...

Jemputan kahwin Syafiq dan pasangan

tiem ni sempat la buat mini renion budak-budak SET. Ramai lagi yang bakal nyusul hujung tahun ni. Bederet lagi la jemputan gamaknya. Kebanyakkan jauh-jauh, terengganu, pineng, Kay Eyl. ffuuhhhh 

Majlis jemputan kahwin Syafiq kredit klasmate

Jemputan kahwin Fitri dan pasangan

err, gambar pengantin xde plak. gambar-gambar kami je ade lo. baju depa cantik sangat! Tapi tak de gambar nak tunjuk. sob sob...
Majlis jemputan kahwin Fitri kredit klasmate

Jemputan kahwin Nina dan pasangan

ni lagi xde gambar! Almaklumlah, handphone rosak. Sob Sob. Mengharapkan ihksan handphone mereka-mereka yang canggih manggih tuk bergambar. Ada sape-sape baik hati nak bagi android tak?

Jemputan kahwin Miza dan pasangan

Sama cantik sama padan, suami isteri berkawan dari sekolah lagi nih, dulu selalu cerita masalah cintanya, akhirnya bersatu juga. Semoga berkekalan sehingga ke syurga ya! Tak sangka plak si Hidayah mian ni jadi pengapit, patut la tgk dari jauh cam kenal je!

Tak sangka boleh lagi berkumpul geng-study-bawah-tangga. Sume comel2 belaka. Semoga persahabatan kita berkekalan hingga ke akhir hayat! Amin.

Majlis jemputan kahwin Miza kredit Ct Fatin

Fffuffuhhh.Penat berjalan, nasibla ada member-member yang boleh konvoi skali. Kalau ikut aku sorang memang tak sampai la jawabnya ke majlis korang. Nak drive sorg2, tak larat la. 

p/s: Doakan supaya saya dapat jodoh yang baik-baik dan semoga dipermudahkan perkahwinan untuk masa akan datang. Amin!


0 111 dah komen, awk bila lagi? :

Catat Ulasan

komen dari akaun google plus korang SH boleh baca tapi orang lain xboleh baca. ada problem dgn google+ comment, so tak boleh nak aktifkan,

Sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab anda sendiri. SakinHani tidak akan bertanggunjawab terhadap komen yang ditinggalkan.

SakinHani juga berhak untuk mengedit atau memadam mana-mana komen yang dikemukakan kepada blog ini seperti:
>Komen yang disifatkan sebagai spam
>Komen tidak senonoh
>Komen mengandungi bahasa atau ayat yang boleh menyinggung sensitiviti kaum atau agama yang lain
>Komen yang menyerang seseorang individu atau organisasi
>Komen yang berbaur perkauman