Khamis, 13 November 2014

mahal.mahal.mahal

Alhamdulillah. Macam yg SH citer last entri , SH dah dapat kerja kat kl setelah berbulan-bulan menganggur. Rasa syukur sgt2. Rasa seperti diberi peluang kedua..... insyaallah akan aku kerja bersungguh2 dan xkan ulang kesilapan yabg sama.

Duduk dirumah bosan sebenarnya. Ye la dah terbiasa bangun awal pagi g kerja. Keluar makan dgn office mate layan karenah bos yang berbagai. Duduk dirumah duk pandang siling. Lama2 siling pon bosan tgk muka aku.... pfff

Bosan smpai xlalu nak tgk tv. Tv dipandang sepi. Refresh timeline pon semua bz kerja. Hai.... kematu. Alhamdulillah sekarang back to normal life. Pasang semngat baru! Azam baru dan matlamat baru. jumpa kawan2 baru dan environtment baru.

No telefon je masih sama, saya xpernah tukar dari zaman belajar. Jadi korg-korang xde alasan  tak contact saya ye. Saya tak suke tukar number hp, sbb saya takut kawan2 saya tak dapat contact atau cari saya lagi. Baik x saya?? Haha... *angkat bakul sendiri, kecian xde org nak tlg angkatkan. Hahha

Oh xde kaitan, 'saya masih guna num sama sbb nk ex contact balik'. Xde kaitan. Mmg xde kaitan sbbnya officially saya ni xpernah bercinta sebelum ni.... sebelum ni? Tet.....

Berbalik pada cerita, nak bgtw tempat saya kerja ni tempat org kaya2 shopping ni. satu kawasan yg ada shopping mall, office dan residence dlm satu area. Parah jugaklah, parking sehari pon dah rm10, utk 20 hari rm200. Makan tghari pon paling murah rm10! Tp kebanyaķkannya, genapkanlah rm15. Duh! Tuk 20 hari dah rm300. Total parking n makan dah rm500! Blurp, makin telan makin haus plak!

Mahal.mahal.mahal! Argh!

Apalah naseb, nak makan kt tempat lain pon takut nnt balik xde parking. Sabar je la SH....alhamdulillah boleh save kt petrol la sbb rumah sewa dekat je. 15min samapi dah.yeay!

Lunch hari ni, set spegeti+coke+puding=25

Korang blurp x tgk SH makan ni???! Klu xkenyang jugak xtahu lah. Dompet dah kempis ni. Gaji pon xdapat lagi... hmmmm.... uwaaaaa!!!!

0 111 dah komen, awk bila lagi? :

Catat Ulasan

komen dari akaun google plus korang SH boleh baca tapi orang lain xboleh baca. ada problem dgn google+ comment, so tak boleh nak aktifkan,

Sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab anda sendiri. SakinHani tidak akan bertanggunjawab terhadap komen yang ditinggalkan.

SakinHani juga berhak untuk mengedit atau memadam mana-mana komen yang dikemukakan kepada blog ini seperti:
>Komen yang disifatkan sebagai spam
>Komen tidak senonoh
>Komen mengandungi bahasa atau ayat yang boleh menyinggung sensitiviti kaum atau agama yang lain
>Komen yang menyerang seseorang individu atau organisasi
>Komen yang berbaur perkauman