Rabu, 3 September 2014

Kerja menulis review diblog



Tak nak try ke kerja menulis review diblog? Kerja paling senang dalam dunia ni! kerja dari rumah! sambil taip sambil goyang2 kaki kt umah atas sofa empuk dah boleh dapat income.


Kerja menulis review diblog

Nah, korang tak perlu masuk opis pukul 8 balik pkul 5! tak perlu tension nak pergi ofis balik umah jem je memanjang. tak perlu bayar tol dan minyak untuk sampai ke ofis dan tak perlu nak bayar parking kereta sejam 50sen untuk pergi kerja!

Korang hanya perlu tulis review diblog dengan cara dan kretiviti korang je! mudah kan!

Even blog-blog niche personal pon boleh buat, tak susah pon!

Sebab korang perlu apply kerja menulis review diblog

Platform berhubung

Saya sangat-sangat sokong korang join Advertorial.My ni sebab ia adalah platform untuk usahawan-usahawan dan blogger berkumpul  dan berhubung antara satu sama lain. Ianya memudahkan usahawan-usahawan diluar sana mencari blogger yang dirasakan sesuai untuk mempromosikan produk mereka.

Sebagai contoh blog personal yang banyak berkongsi cara mereka menjaga kecantikkan kulit dirumah, petua2 turun temurun yang selalu diamalkan boleh menarik minat usahawan produk kosmetik, jamu serta makanan tambahan seperti shaklee atau herbalife.

Harga berpatutan

Kebanyakkan usahawan kecil tidak mempunyai modal yang banyak untuk beriklan di surat khabar, stesen televisyen, radio apatah lagi leaderboard kat tepi lebuh raya tuh. Walaubagaimanapun, mereka tetap mahukan promosi produk mereka kepada orang ramai dengan pantas dan berkesan. Jadi, promosi diblog adalah lebih berpatutan dengan budget mereka.

Semestinya banyak lagi pilihan pengiklanan yang ada seperti pengiklanan di Facebook dan sebagainya, Tetapi, pernah tak korang terlihat saudara-mara, adik-beradik atau jiran tetangga yang pernah membeli dan mencuba sesuatu produk dan mereka merasakan ianya bagus untuk kehidupan seharian mereka lalu recommendkan pada korang tentang khasiatnya dan kelebihannya?

Konsep bercerita dari-mulut-ke-mulut

Korang mengenali mereka dan mereka menceritakan tentang kebaikkan sesuatu produk, adakah korang merasa yakin untuk membelinya? sudah tentu YA! kerana anda sendiri melihat perubahannya atau kebaikkannya dan yang paling penting orang yang kita percaya yang recommend pada kita. Konsepnya sama sahaja seperti bercerita dari-mulut-ke-mulut. Korang membuat promosi diblog yang pembacanya terdiri daripada suadara-mara, kenalan dan jiran tetangga korang.

Nah, tak cukup lagi ke sebab2 korang perlu join Advertorial.My untuk dapat side income?


2 ulasan :

  1. menarik juga advertorial nie, dah free boleh cuba

    http://welovesusuibu.blogspot.com/2014/09/resepi-sambal-cencaru-sampai-mak-mentua.html

    BalasPadam
    Balasan
    1. ini memang menarik sangat, joinla tak rugi pon...

      Padam

komen dari akaun google plus korang SH boleh baca tapi orang lain xboleh baca. ada problem dgn google+ comment, so tak boleh nak aktifkan,

Sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab anda sendiri. SakinHani tidak akan bertanggunjawab terhadap komen yang ditinggalkan.

SakinHani juga berhak untuk mengedit atau memadam mana-mana komen yang dikemukakan kepada blog ini seperti:
>Komen yang disifatkan sebagai spam
>Komen tidak senonoh
>Komen mengandungi bahasa atau ayat yang boleh menyinggung sensitiviti kaum atau agama yang lain
>Komen yang menyerang seseorang individu atau organisasi
>Komen yang berbaur perkauman